2011. május 28., szombat

Szülinapi parti

A bulim meg igen jól sikerült. A Lekplatsen nevű mászóvárral kibélelt játszóházban tartottuk, és 9 barátom jött el az óvodából, hogy velem együtt ünnepeljenek. 1 órát játszottunk a mászóvárban, aztán átvonultunk szervezetten a buli terembe, ahol én az asztalfőn ültem a királyi trónon. A menü hot-dog volt, jégkrém, és innivaló, amit nem sikerült azonosítanunk, valamint mindenki gyömöszölhetett az arcába számolatlanul ropit, kekszet és pattogatott kukoricát. Én még mindig ez utóbbit rágcsáltam, mikor megérkezett elém 2 torta, és énekeltek nekem.

Lévinek Mama sütött 3 darab minden mentes muffint, mert sajnos az összes tortámra allergiás továbbra is. Liszt helyett gluténmentes liszt figyelgetet benne, tojás helyett tojáspótló por, joghurt helyett pedig szójajoghurt. Lévi az első muffint bedobta az asztal alá, a másodikból harapott egyet, de undorodva kiköpte, a harmadikat pedig Mama dobta a kukába, hogy azzal Lévinek már ne legyen gondja. De ne aggódjatok, nem maradt éhes, megtalálta Papa zsebében a Junibacken belépőt, és azt boldogan megette. Volt is nagy rikoltozás, Papa visítozott, hogy "Jaj, jaj, lenyeli, vedd már ki a szájából!. Mama kivette, és akkor felismertük, hogy gondjai vannak Papának Lévi szájába nyúlásával is. Azt viszont továbbra sem tudjuk, hogy csak sosem eléggé tiszta hozzá a keze, vagy fél, hogy az ivadék megharapja. A jegy miatt ne aggódjatok, lejárt már, és úgy tűnik, néhányszor a mosógépet is megjárta Papa ingével együtt.

Miután mindenki jóllakott, megint mehettünk játszani. A buli végén kibontottam az ajándékaimat, azt mindenki érdeklődéssel követte. Szerintem mindenki roppant jól érezte magát, még a szülők is. Nike és Saga állítólag nagyon szerették volna, ha másnap is nekem lett volna szülinapom. Természetesen ugyanott. Esetleg egy év múlva, nem szeretek én sem ilyen gyorsan öregedni. Távozás előtt mindenki kapott a svéd hagyománynak megfelelően cukorkás zacskót, ezúttal lufi volt benne játékként, amit idén sikerült elkülönítenem a gumicukortól, és nem próbáltam megenni, mint tavaly Lili buliján a műanyag lovat.

Képek sajnos egyelőre nincsenek, mert erre már tényleg nem volt kapacitásunk, de még szorongatjuk Amanda-Lucia mamáját az ügyben, akinek viszont volt.

Addig nézzetek képet valami másról:

Almafán hasalok:

Lévi sapkát húz a fejére:

Reggeli tápszer:

Nathalie, Lévi és jómagam a 3. szülinapi tortán társaságában:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése