2011. augusztus 6., szombat

Szellem, szuperhős

Egészen belátóan fogadtam a hírt, hogy megint új óvodába megyek, de néhány nappal ezelőtt mégis meggondoltam magam.

- Mama, inkább mégsem akarok új óvodába menni - közöltem, mikor hazafelé indultunk Balatonfenyvesről.
- Ez sajnos nem így működik. Elfogadtuk a helyet a Vittrában, és a régi oviba nem tudsz visszamenni már. De nagyon jó lesz ott neked, sok új barátod lesz majd - mondta Mama.
- De ők nem fognak hinni a szellemekben - mondtam, és ritkán fakadok ugyan sírva, de ez a gondolat elviselhetetlen volt.
Végül beletörődtem a helyzetbe, Mama pedig meggyőzött róla, hogy rengeteg megtéríthető, korombeli gyerekkel leszek egy csoportban, és lehet, hogy már nem emlékszem rá, de komoly munkámba került Gabrielt, Hampust és Keyant is rávenni, hogy velem együtt higyjenek a szellemekben. Nem beszélve Liliről, aki igen hosszan ellenállt.

Mindenesetre tegnap bejelentettem, hogy rajzolni fogok, de ehelyett inkább írtam egyedül egy bemutatkozó levelet az új óvodába svédül. Csak hogy szokják, mik a preferenciáim.


Nehéz magyarul visszaadni azt, amit a svéd nyelvvel elkövetek, mindenesetre az nyilvánvaló, hogy szóközökre nem pazarlok időt, a j-t következetesen fordítva kanyarítom, valamint kiejtés szerint írok. Hogyan máshogy.
Magyarul pedig nagyjából így hangzik a levelem: "Sziasztok, engem Áronnak hívnak. Hiszek a szellemekben és akartok szuperhősök lenni velem?"

9 megjegyzés:

  1. Hello! Megtaláltalak ám Benneteket! :) A halaknak is nagyon örülünk, bár az aprónép hiányolja az etetés lehetőségét.. esetleg, ha már mindent átvarázsoltatok, és Lévi gyerök is akarja, akkor interaktívabbá tehetnétek a lényeket. Bár a dinoszauruszokat is kedveljük.. ha ez kívánságlista :D:D
    (Pogi nevű barátnénk nem tud segíteni?! :) )

    VálaszTörlés
  2. Haho Kata, a halak természetesen etethetők, csak nem dobozból, hanem a kurzorral a medencébe kattintgatva. Éreztem ám, hogy kellene használati utasítás a virtuális halakhoz:D
    Nemsokára megpróbálunk dinoszauruszokat is telepíteni a medencébe, szigorúan növényevőket természetesen, hogy a halak is túléljék:)
    Pogi nem tud, egyenként rakta át a ti receptjeiteket, sztahanovista.

    VálaszTörlés
  3. Huh, akkor nem fognak éhen halni a halak, majd kipróbáljuk az új etetési módszert :D
    Növényevő dínók, főleg medencébe.. jó ötlet, bár akkor kimarad jó barátunk, mr t-rex :D -mint halmozottan hátrányos :D
    (mindenki magának kopizgatta a recepteket, sztem-- mert én nem tettem meg, nincs is az új blogban semmi sem tőlem.. Szal a Pogi nem akkor a sztahanovista :D:D )

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Áronpapa volt kollégája ajánlotta a blogotokat a múltkor egy oldalon, azóta olvaslak Titeket.
    Nagyon-nagyon tetszik, és most még jobban, hogy a blogspotra költöztetek.
    Keresztkérdés viszont, hogy van lehetőség a blog követésére? Nem látom ezt a funkciót sajnos, pedig elvileg a blogspot-nál van ilyen lehetőség.
    Úgy gördülékenyebben megy a rendszeres olvasás.
    Köszi és minden jót Nektek!
    Grétike

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Jó, hogy újra itt vagytok! Az én kisfiam a szörnyekben hisz, pedig látta a szörny rt-t is, és azt hittem utána nem fog félni, de sajnos fél a szörnyektől. Áron, te jóba vagy a szellemekkel?
    Edit

    VálaszTörlés
  6. Szia Grétike,
    Nagyon köszönjük, mi is örülünk, hogy átcuccoltunk, előbb is megtettük volna, ha tudjuk, hogy ilyen klassz funckciók várnak itt. Ez meg itt a kívánságok hete, úgyhogy kapcsoljuk már befele a blogkövető funkciót, reméljük, erre gondoltál.

    VálaszTörlés
  7. Hahó Edit,
    Jóban vagyok a szellemekkel, az a dolgom, hogy elfogjam őket. A Szörny Rt-t mi is imádjuk:)Nekem egyszer az vágta ki a biztosítékot, amikor a Toy Story 2-ben elrabolták Woody-t. De mivel visszakerül, már nem gáz. A szörnyektól nem félek, mert mi minden szörnyet szörnyikének hívunk, a filmekben meg amúgy is mindig legyőzik őket. Ez a gondolat nem segítene?

    VálaszTörlés
  8. Hahó Áron!

    Sajnos a szörnyek éjszaka támadnak, mikor alszik, mondtam, hogy készítsen kardot maga mellé, hogy ne féljen, de nem működött. A filmet szeretjük, és borzongani is szeret, sőt kicsit a negatív hősöknek drukkol, pl.: az Őslények országában a T- Rexnek. Ha Sopronban jársz majd elhívunk, hogy kapd el a helyi szörnyeket. Előre is köszi:
    Edit

    VálaszTörlés
  9. Sopronban mindenképpen vállalunk megbízásos munkát, addig tartsatok ki. Nálunk egyébként csak kedves-vicces szellemek vannak, éjjel zoknit húznak annak a gyereknek a lábára, akiknek a ruházatáról a szülei nem gondoskodtak megfelelően fektetés előtt, de azért persze felemás zoknit, hogy mindenki jól szórakozzon:)

    VálaszTörlés