2011. szeptember 10., szombat

Műhold

Áronkám, látom, mindenről van véleményed - mondta Papa egy este, miután félórát beszéltem levegővétel nélkül. - Tudnál esetleg valamit mondani a műholdakról?
Az az információ már megvolt, hogy a mőholdakról sugározzák a TV adást, a többi részletet meg nem volt nagyon nehéz kitalálni.
- A műholdak fent vannak az űrben, és az űrhajósok felmennek oda, beöltöznek mindenféle ruhákba, és előadják a műsorokat.
Hosszas kacarászás után azért kaptam az orcámba egy Power Point prezentációt a műsorszórás mikéntjéről. Mama mondta, hogy elméletben az én ötletem is működhetne, ha nem volna túl drága és kockázatos ennyi színészt, műsorvezetőt, meg rajzfilmfigurát kilőni az űrbe.


A fotónak semmi köze a bejegyzéshez, az Orczy kalandparkban készült még a nyáron, közvetlenül azután, hogy megtudtam, alacsony vagyok ahhoz, hogy felmehessek a drótkötélpályára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése