2011. szeptember 21., szerda

Sport

Idén is járok úszóiskolába, mivel tavaly nem nagyon, vagy inkább nagyon nem sikerült megtanulnom úszni. Más helyet választottunk, egyrészt mert a környezetváltozás talán segít kilendülni a holtpontról, valamint az új úszodában Lévit nem kell kézben lóbálni az úszóiskola teljes időtartama alatt, hanem van hely neki is pancsolni. Az előző úszodában erre nem volt lehetőség, merty minden négyzetcentiméteren úszóiskola és edzés zajlott.
Idén is kaptam lehetőséget, hogy kipróbáljak 12 különböző sportot. Most élünk vele, mert Nagyi szerint nekem küzdősportra kéne járnom. Egyrészt osztjuk a véleményét, mert ugyan nem vagyok kicsit sem verekedős, de bátor sajnos igen, meg szuperhős is, és több alkalommal próbáltam már verekedő feleket szétválasztani, illetve elrabolt macit a tulajdonosának visszaszerezni. Az meg mindenféle önvédelmi tudás nélkül előbb-utóbb veszélyes lesz rám nézve. Mondjuk azt nem gondoljuk, hogy egy alkalom alapján fogom tudni eldönteni, hogy tetszik-e az adott sportág, de nem kukacoskodunk ezen egyelőre.
Szombatonként járok táncolni is, mert szeretem. 4-5 évesekkel vagyok egy csoportban a Funkykids fedőnevű tánciskolában, és elvileg valamilyen koreográfiát fogunk tanulni. Aztán meg jól előadjuk az összeverődött rokonság előtt. Már hegyezzük a kamerát.

1 megjegyzés:

  1. Szia Áron!
    Lehet, hogy 007es ügynök leszel? Tánc, jó megjelenés, küzdő sport, jól tudsz futni, kedvelnek a lányok.
    Puszi: Edit

    VálaszTörlés