2011. szeptember 3., szombat

Nagyon kedves

Azt már tudjátok, hogy Mama térdeiért kifejezetten odavagyok. Meg úgy általában minden részletért, ami Mamához tartozik. Mostanában a bókolást hálaadással szoktam ötvözni.
- Mama, nagyon köszönöm, hogy megszülethettem. És köszönöm, hogy gondoskodsz rólam. És amikor meglátlak, úgy szeretlek. Nagyon kedves vagyok, amikor ilyeneket mondok?


Amikor meg Balatonfenyvesen nyaraltunk 2 napig, Lévi, Mama és jómagam hármasban aludtunk egy ágyban. Lévi épp azon szerencséje felett örvendezett, hogy Mama bekerült az ágyába, és éppen röhögcsélve puszilgatta Mamát alvás helyett, amikor megragadtam az alkalmat egy újabb köszönetnyilvánításra.
- Mama, van valami, amit még sohasem köszöntem meg nektek. Nagyon köszönöm, hogy kaptam egy testvért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése