2011. június 21., kedd

A meglepetés...

... nem egy új Salamon gyerek. Hanem egy új óvoda. A múlt héten hívott fel minket a Vittra, hogy én, Salamon Áron Leon helyet kaphatok náluk az óvodában, ha mindenki úgy akarja. Márpedig ők éppen úgy akarták, Mami pedig a biztonság kedvéért még kétszer elismételtette velük, mert erre aztán tényleg nem számítottunk már ebben az életünkben.

Nagyjából 2 perc gondolkodás után el is fogadtuk a helyet, habár ez nekem már a harmadik óvodám lesz. Lássuk az okokat. Nagyon szeretjük a mostani óvodámat, de mivel Lévi ide fog járni a házunktól két sarokra elterülő Kadetten oviba, az én ex-óvodám meg 3 megállónyira van, így reggelente kétfelé kellene indulnunk. Délután pedig Mama vagy Papa a munkahelyről hazafelé először begyűjtené Lévit, mert ő nyilván még szeretne kevesebb időt tölteni az óvodában, aztán a buszra visszaszállva felszedne engem, aki viszont még szívesen maradna tovább a barátaival. Nos, ezt a tervet már egy ideje emésztgettük, de sehogyan sem bírt jól hangzani. És ekkor érkezett számomra a felajánlás a Vittrától.

Így a következő évben Lévi a Kadettenbe fog járni, én pedig a Vittrába. A két épület 35 lépésnyire van egymástól, a kerítésünk pedig közös, úgyhogy napközben járhatunk egymáshoz beszélőre. Azután 2012 augusztusától megyek az Alfaskolanba, ami már közvetlenül a házunk mellett van. Ha addig odébb nem költözünk néhány méterrel.

További érdekesség, hogy az én mostani csoporttársam, Hampus anyukája lesz Lévi egyik óvónénije. Valamint, hogy Maminak új állása lesz augusztus közepétől, napi 6 órában, így most már nem Papa munkáját fogja ellopkodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése